Renuntarea la cumparare

Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.U.G. 34/2014. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.

Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in termen de 14 zile de la denuntarea contractului. Se recomanda utlizarea aceluiasi serviciu de transport utilizat pentru receptionarea produselor SANROTEX TRADING S.R.L. va inapoia contravaloarea comenzii in cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului returnat.

Definitia contractului de vanzare (art. 2, 5.): orice contract in temeiul caruia profesionistul transfera sau se angajeaza sa transfere proprietatea asupra unor produse catre consumator, iar consumatorul plateste sau se angajeaza sa plateasca pretul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atat produse, cat si servicii.

Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmarii automate de primire a acesteia.

Returnarea produselor

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.G. 130/2000. Acestea se pot returna, in ambalajul original si in aceeasi stare in care au fost receptionate, in termen de 14 zile de la primire fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Cumpărătorul are obligația să verifice ambalajul, iar în cazul în care apar deteriorări evidente care ar fi putut să ducă la deteriorarea conținutului coletelor (ambalaj găurit, tăiat, lipsă, etc.), pe parcursul transportului, sau semne că coletul ar fi fost deschis după sigilare, cumpărătorul se obligă să verifice integritatea produselor împreună cu reprezentantul companiei care face livrarea. Se recomandă a se face poze dacă este posibil.

Dacă conținutul coletului este deteriorat total sau parțial, Cumpărătorul trebuie să obțină confirmare scrisă din partea reprezentantului serviciului de transport conform căreia mărfurile au fost deteriorate ca urmare a transportului, prin întocmirea unui proces verbal semnat de către Cumpărător si de către reprezentantul firmei de transport care face livrarea. Recunoașterea verbală din partea reprezentantului firmei de transport nu poate fi utilizată la depunerea cererii de reclamație. Trebuie completat un proces verbal de constatare a pagubelor, din care ambele părți – Cumpărătorul și reprezentantul firmei de transport – să păstreze câte un exemplar.

Totodată, Cumpărătorul nu va face recepția mărfii, astfel încât reprezentantul firmei de transport va lua coletul deteriorat și îl va aduce înapoi la Vânzător. În cazul in care Cumpărătorul face recepția mărfii livrată în ambalaj evident deteriorat, vânzătorul își declină responsabilitatea rezolvării unor reclamații ulterioare. Prin aceasta nu va fi afectat în nici un fel dreptul legal al Cumpărătorului de a notifica ulterior Vânzătorul în cazul în care constată un defect sau orice altă lipsă de conformitate a Produselor. Nicio prevedere din prezenta Politică de retur sau Termeni și Condiții nu aduce atingere drepturilor de care beneficiați, în temeiul legii, în calitate de consumatori.

Returnarea se va face pe cheltuiala clientului, cu exceptia situatiilor in care produsele au fost livrate gresit in acest caz cheltuielile de transport intra in sarcina noastra. Din suma restituita in urma returnarii se retin cheltuielile de transport. Produsul poate fi returnat numai daca NU prezinta semne de uzura, este in ambalajul original, cu etichetele intacte, si insotit de factura cu care a fost achizitionat.

Contravaloarea produselor returnate se va plati in termen de max. 10 de zile de la returnarea coletului, prin virament bancar. Pentru a putea returna produsul trebuie sa ne scrieti la adresa de email vanzari@sanrotex.ro in termen 48 ore de la primire. La returnarea produsului trebuie sa completati FORMULARUL DE RETUR care se trimite in colet impreuna cu marfa returnata, folosind acelasi curier cu care s-a facut expedierea.

Returnarea se va face pe cheltuiala clientului, cu exceptia situatiilor in care produsele au fost livrate gresit sau coletele prezinta deteriorari severe, in acest caz cheltuielile de transport intra in sarcina noastra.

Din suma restituita in urma returnarii se retin cheltuielile de transport. Produsul poate fi returnat numai daca NU prezinta semne de uzura, este in ambalajul original, cu etichetele intacte, si insotit de factura cu care a fost achizitionat.

Contravaloarea produselor returnate se va plati in termen de max. 10 de zile de la returnarea coletului, prin virament bancar. Pentru a putea returna produsul trebuie sa ne scrieti la adresa de email vanzari@sanrotex.ro in termen 48 ore de la primire.

Procedura de retragere din contract

Consumatorul informeaza SANROTEX TRADING S.R.L. cu privire la decizia de retragere din contract prin una din variantele: model formular sau o declaratie neechivoca facuta pe hartie, mail sau fax. Consumatorul are la dispozitie 14 zile de la primirea produselor pentru a anunta retragerea din contract. Obligatiile care revin SANROTEX TRADING S.R.L.

Rambursarea integrala a sumelor primite ca plata, inclusiv costurile livrarii in cazurile: produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site, produs nefunctional in primele 48 ore (2 zile lucratoare) de la receptie,. Rambursarea sumelor se va face prin transfer in contul bancar transmis in scris de consumator.

Indeplinirea obligatiei de rambursare se face face in termen de 15 zile lucratoare de la receptionarea produselor.