0,00 lei
Retur si schimb produs
Returnarea produselor
Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.U.G. 34/2014. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.
Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in termen de 14 zile de la denuntarea contractului. Se recomanda utlizarea aceluiasi serviciu de transport utilizat pentru receptionarea produselor.
Definitia contractului de vanzare (art. 2, 5.): orice contract in temeiul caruia profesionistul transfera sau se angajeaza sa transfere proprietatea asupra unor produse catre consumator, iar consumatorul plateste sau se angajeaza sa plateasca pretul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atat produse, cat si servicii.
Incheierea contractului are loc in momentul finalizarii comenzii prin emiterea facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmarii automate de primire a acesteia.
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.G. 130/2000. Acestea se pot returna, in ambalajul original si in aceeasi stare in care au fost receptionate, in termen de 14 zile de la primire fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Cumpărătorul are obligația să verifice ambalajul, iar în cazul în care apar deteriorări evidente care ar fi putut să ducă la deteriorarea conținutului coletelor (ambalaj găurit, tăiat, lipsă, etc.), pe parcursul transportului, sau semne că coletul ar fi fost deschis după sigilare, cumpărătorul se obligă să verifice integritatea produselor împreună cu reprezentantul companiei care face livrarea. Se recomandă a se face fotografii.
Dacă conținutul coletului este deteriorat total sau parțial, Cumpărătorul trebuie să obțină confirmare scrisă din partea reprezentantului serviciului de transport conform căreia mărfurile au fost deteriorate ca urmare a transportului, prin întocmirea unui proces verbal semnat de către Cumpărător si de către reprezentantul firmei de transport care face livrarea. Recunoașterea verbală din partea reprezentantului firmei de transport nu poate fi utilizată la depunerea cererii de reclamație. Trebuie completat un proces verbal de constatare a pagubelor, din care ambele părți – Cumpărătorul și reprezentantul firmei de transport – să păstreze câte un exemplar. Din motive de siguranta, Cumparatorul trebuie sa notifice Vanzatorul in termen de 24h de la momentul primirii comenzii in conditiile de mai sus ( prin whatsapp, sms, email ). Dupa cele 24h ne rezervam dreptul de a nu accepta returul din motivele mentionate anterior.
Totodată, Cumpărătorul nu va face recepția mărfii, astfel încât reprezentantul firmei de transport va lua coletul deteriorat și îl va aduce înapoi la Vânzător. În cazul in care Cumpărătorul face recepția mărfii livrată în ambalaj evident deteriorat, vânzătorul își declină responsabilitatea rezolvării unor reclamații ulterioare. Prin aceasta nu va fi afectat în nici un fel dreptul legal al Cumpărătorului de a notifica ulterior Vânzătorul în cazul în care constată un defect sau orice altă lipsă de conformitate a Produselor. Nici o prevedere din prezenta Politică de retur sau Termeni și Condiții nu aduce atingere drepturilor de care beneficiați, în temeiul legii, în calitate de consumatori.
Returnarea se va face pe cheltuiala clientului, cu exceptia situatiilor in care produsele au fost livrate gresit, produsul nu corespunde specificatiilor din site, este nefunctional sau coletele prezinta deteriorari severe, in acest caz cheltuielile de transport intra in sarcina noastra.
Din suma restituita in urma returnarii se retin cheltuielile de transport. Produsul poate fi returnat numai daca NU prezinta semne de uzura, este in ambalajul original, cu etichetele intacte, si insotit de factura cu care a fost achizitionat.
Contravaloarea produselor returnate se va plati in termen de max. 15 de zile de la primirea coletului returnat, prin transfer bancar in contul transmis in scris de catre Cumparator. Pentru returnarea unui produs contactati-ne pe adresa de email [email protected]
De asemenea, ne rezervam dreptul de a nu accepta returnari multiple in cazul aceluiasi client.
Procedura de schimb produs
Schimbul de produs este valabil doar in cazul produselor din categoria UNIFORME MEDICALE , atunci cand marimea nu vi se potriveste, pentru acelasi model sau a unui alt produs de o valoare egala sau mai mare cu cel comandat.
Pentru a va exercita dreptul de schimb (inlocuire produs), este absolut necesar sa ne transmiteti in termen de 24 ore de la receptia produselor, in scris, pe email: [email protected] urmatoarele date:
– numarul comenzii initiale
– pentru produsul care ni se returneaza: cod SKU, denumire si marime
– pentru produsul care se doreste: cod SKU, denumire si marime
– confirmarea livrarii catre adresa din comanda initiala
Dupa acceptarea schimbului veti primi din partea noastra un COD SCHIMB pe care il veti transmite in colet odata cu produsul returnat. Ne trimiteti produsul ce se returneaza, urmand ca dupa primirea acestuia sa va trimitem produsul solicitat la schimb.
Puteti trimite produsul de returnat pe cheltuiala dvs. sau ne puteti solicita preluarea acestuia prin intermediul serviciului nostru de curierat, caz in care taxa de preluare se va regasi in costul livrarii produsului schimbat.
Taxa de livrare a produsului la schimb, in cazul returului pe cheltuiala Cumparatorului este de 20 lei, iar in cazul preluarii returului prin serviciul nostru de curierat este de 30 lei.
Produsele pe care doriti sa le schimbati trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate, In cazul in care acestea nu au atasate etichetele, prezinta deteriorari, urme de uzura, pete, ne rezervam dreptul de a refuza schimbul.
De asemenea, ne rezervam dreptul de a nu accepta schimburi repetate in cazul aceluiasi client.
Contact
- +40 790 871 000
- +40 372 870 035 (FAX)
- [email protected]
Info Companie
Str. Marului Nr. 18/1
Comuna Saucesti, Bacau
CUI: RO32163740
Reg. Comertului: J04/827/2013